34 views 15 secs 0 comments

Câți bani au băgat partidele în Facebook și Google, în primele trei luni din 2024: Cheltuielile AUR au crescut de 20 de ori. PNL nu plătește pentru Ciucă (Infografice)

In Politică
aprilie 02, 2024

Expert Forum (EFOR) a analizat cheltuielile realizate de partidele politice și politicieni în social media, prin intermediul Facebook și Google, în primele trei luni ale anului electoral 2024.

Un comunicat EFOR remis SpotMedia.ro prezintă principalele concluzii, ale analizei referitoare la cheltuielile partidelor pentru social media.

Facebook

  • Peste 3 milioane de lei au fost daţi pentru promovare prin pagini oficiale sau ale membrilor/candidaților/aleșilor de la nivel local sau central.
  • S-au promovat de aproape încă 600.000 de lei prin publicații online, organizații neguvernamentale sau alte entități, prin reclame marcate ca politice/electorale/sociale.
  • Peste 75% din bani (2,4 milioane de lei) au fost cheltuiți de către USR, PNL (câte 700.000), PSD (650.000) și AUR (325.000).
  • Cheltuielile totale însumate ale celor patru partide nu au crescut față de aceeași perioadă a anului trecut. Punctual, cheltuielile PNL au crescut, iar cele ale paginilor asociate USR au…

Citeşte mai mult